Hej å hå.......

.............vad tiden går!
Jag hinner inte med längre,
borde hela tiden göra nåt annat, vara någon annanstans.
Det blir varken hackat eller malet!
Det blev sent igår
innan jag var hemma från mötet i Skucku
 och så handlade jag på vägen hem.
Hade främmande oxå när jag kom hem
- Pelles syster Agntha är här, roligt! :O)
 Lite sömn inatt igen - inte bra :O( 
och mycket att göra på jobbet - jätte bra! :O)
Men det innebär att jag skall vara på två ställen,
både på kontoret och på leveransavdelningen.
Det funkar ganska bra när man vet att det är under en viss tid det är rörigt,
 men"mitt eget jobb" blir lidande.

Ikväll måste jag packa inför mässan som är lördag till söndag.
 Vi åker ner på fredagkväll - sent!
 Det ska bli kul med mässa på Finlandsbåten,
 träffa kunder gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag får högt blodtryck bara av att läsa din blogg. Du måste tagga ner.

2009-09-03 @ 19:00:25
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0