Packat & klart nr.2!

Nu e jag klar!

Nu har jag äntligen fått ordning på mitt pick å pack.
Naturligtvis har det strulat hela dagen
och jag blev kvar på jobbet till klockan nästan var 18.
Jag har antagligen med mig för mycket kläder,
 men hellre det än för lite är mitt motto.
Min väska väger nästan 18 kilo
- men då har jag med saker till Asta oxå.
plastmattor och dukar å sånt ni vet! ;O)
Snart kommer Karin och hämtar mig
- Viktor kör oss!

Det ska bli skönt, bara jag nu kan njuta
och inte fundera på hur det funkar på jobbet och sånt.
 Bara semester - fantastiskt!
Jag har inte med nån dator för Pyttan vägrar att fungera
och den stora vill jag inte släpa på.
 Om jag springer på nåt internetcafè
 så kommer jag att uppdatera både FB och blogg.

 Tills dess mina vänner - ha det gott! :O)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0