Så mörkt....

..............det är redan fast klockan inte är 7 än!
Nu är det ingen återvändå
- sommaren är förbi och det är höst.
Jag tycker om hösten,
 då får man stänga in sej och tända ljus.
Men innan snön kommit så är det så svart ute
- ingenting som lyser upp.
Inte för att jag önskar snö redan nu,
 men i alla fall!

Idag har jag försökt få ordning på kontantkassan,
det fattades en del kvitton om man säger.
 Kvitton för nästan 10.000 kr. saknades,
men jag hittade dem!
Tur för mej det
, hade dom inte kommit till rätta
hade jag fått lägga ut för dessa själv.
Det är svårt när man är flera som "rör om" i samma kassa.
 Jag tror absolut inte att mina medarbetare är oärliga
men man ju olika sätt att handskas med kvitton och kontantnotor
och jag själv är varken sämre eller bättre.
 Nåväl nu stämmer det i alla fall
 och glad är jag för det!

Pelle är borta ikväll
och jag plockar med tvätt och tänkte se om jag orkar dammsuga oxå
 innan IDOL börjar klockan 8.
Tycker att dagarna ser ganska lika ut,
men det är väl det som är "vardagen"!
Får inte glömma bort att leva i vardagen bara!


En skön onsdagskväll önskar jag er alla!




Kommentarer
Postat av: Karin

Jag gillar också hösten och tända ljus.. När ska vi ha ljusparty??

2009-09-30 @ 19:26:14
Postat av: Anita svarar Karin

Jag ska kolla det - hoppas att det kan bli ganska snart!

2009-09-30 @ 20:17:40
Postat av: Lena

Snart middag med paketinslagning till Italy, eller hur!

2009-09-30 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0