Lunchpromenad!

Tog en promenad efter min lunchlåda!
( m. tonfisk, röd mangold och avokado)
En promenad runt kvarteret på ca 20 minuter.
När jag nu gick där och fokuserade på att komma runt på bästa möjliga tid
 så kom jag att tänka på "att njuta"!
 Just det - NJUTA!
Det är jag otroligt dålig på......
.....att njuta av en kort promenad på lunchen tex.
 Jag ser ingen sol, ingen vår,
hör inga fåglar som kvittrar eller bäckar som porlar.
Jag bara går - och tycker att det är jobbigt..
...ganska bra och kanske skönt, men ingenting annat.
Det handlar bara om att jag MÅSTE ut och röra på mej!
Sååå tråååkigt det är....
 - att inte njuta
av det man ändå gör nästan varje dag.
Det får bli ändring på det!

Här ska njutas av våren
och av medmänniskor och av livet! :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har också varit ute och "gått" på lunchen....mest flängt stan runt i ärenden...enda vårtecknet man uppfattar är dammet av alla gubbar med blåsmaskin och uppsamlande traktorer med jätteborstar...nu ryker gruset!

2010-04-07 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0