Tidig start på dagen!

Idag blev det full fart från start!
Jag tänkte att det var bäst att vara på kontoret i tid
 idag när revisorn kommer.

Känner mig lite sliten,
Nils fest var nog inte slut
förren vid 03:00 i natt.
Inte för att dom förde liv,
 men jag har svårt att somna när jag inte är sist i säng.
Dom var otroligt hänsynsfulla efter kl. 01!
Tackar jag för!

Som sagt, idag får vi se om vi får en godkänd bokföring 2009.
 Det ska inte vara några problem,
men man vet ju aldrig! ;O)

Önskar er alla en bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Marina

Måste bara få länka till en härlig blogg - så här har jag det på jobbet...;o)

http://argabibliotekstanten.blogg.se/

2010-04-14 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0