Uppdatering -Fredag!

Jaha ja!
Nu är jag här igen efter en helg med "bloggtystnad".
Jag beslutade mig för att sluta tidigt på fredagen
och ta en vända på stan,
käka lite och ta en öl.
 Marina var inte sen att haka på!

Vi knatade gågatan några varv i snålblåsten
men hamnade ganska snabbt på Dalwhinnie.
Där serverades en värmande och god Kräftsoppa med öl därtill.
 Vi surrade på i ett par timmar
och över någon fler öl.
Sen föreslog Marina att vi skulle gå hem till henne
och det gjorde vi oxå.
Där bjöds det på mera mat, dricka och trevligt sällskap.
Nils var snäll och hämtade mig vid 23
- en rolig kväll.

 Tack Marina! :O)




Kommentarer
Postat av: Maggan

Mysigt!! Sluta att ha bloggtystnad.....Bumma Bej!!

2010-04-12 @ 21:28:11
Postat av: Marina

Tack själv och vassego..;o) Det där gör vi om - mer Kräftstjärtsoppa åt folket!

2010-04-12 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0