Uppdatering - Lördag!

Vaknade tidigt på lördagmorgon med att Alice vill ut!
Känner mig besviken på att vädret inte är vad dom lovat.
Det skulle vara stråland sol men det är det inte.
Fixar med det vanliga
- tvätten å disken å plocket,
 sen ser jag lite TV.

Lena ringer och föreslår
att vi ska träffas och hitta på något
och det känns som en jätte bra idé.
Hon kommer till mej vid 12 och vi börjar vår lördgsturné.
 Först besöker vi loppisen i Torvalla
- letar efter adventsljusstakar
till Asta,
efter det blir det Jysk och så vidare på Bonusmöbler.
På Bonus hittade jag inredning till vår groventré
- äntligen ska det bli ordning där.

Sen blev det en fika hos Lenas mamma Berit
- kaffe och god macka!
Efter fikat så gjorde vi Lillänge.
Vädret hade nu ändrats
och blivit soligt
så jag beslöt mej för att det skulle bli grillat till middag.
In på Coop och handla mat och sen så skjutsade Lena hem mej.
Tack Lena för en bra lördag!

Det var jätte gott med årets första grillmiddag.
 Vi grillade hel fläskfilé - Gott!

Kvällen tillbringade jag framför TVn med Körslaget.


Kommentarer
Postat av: Marina

...å du sjunger med ser ja..;o)

2010-04-12 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0