Uppdatering - Söndag!

Sov länge på söndagmorgon!
Nästan sur över att vädret var kanonbra
så jag kände mig tvungen att gå ut
 - aldrig är man nöjd! ;O)
Slöade lite framför Tvn
innan jag satte fart!
Nils och jag packade bilen full med allt möjligt
som skulle på återvinningen.
Först for till min moster Margaretha 
som bett om hjälp med att fixa sin mobiltelefon
- Nils hjälpte till med den!
Så åkte vi runt med skräpet
och vi fick faktiskt besöka flera stationer
för att kunna tömma bilen

- det var ju proppat i alla återvinningskärl.
Nils och jag beslöt att det skulle bli en grillmiddag till
 och fixade mera kött.
Sen åt vi lunch i solen
på verandan! :O)
Nils har hjälp mig att fixa
till i groventrén
- det blev så bra så! :O)
Vi grillade
till middag
och det blev oxå såå gott och såå bra.




Kommentarer
Postat av: Lena

Jaaa, det blev ju jättebra ju!

2010-04-13 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0