Back in buisness!

Det känns bra att vara tillbaka på hemmaplan!
Mycke pappersjobb väntar
 och så har jag möte med en leverantör redan från tidiga morgonen.

Det är verkligen höst nu
- skulle behöva vantar när man cyklar till kontoret.
På ett sätt är det skönt med hösten
- man kan kura ihop sej och tända ljus.
 Men sen kan jag oxå känna sorg över att sommaren är över
....den var helt klart för kort!
Nu är det bara att plocka fram tjocktröjan och höstkängorna
och bejaka hösten! :O)

Önskar er alla en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Inte riktigt vantväder här ännu men det dröjer nog inte så länge. jag längtar nästan till lite kyla nu :) Jag vill använda mina nya fina kängor som kom idag.

2010-08-30 @ 14:05:47
Postat av: Marina

Kängor ja...det måste jag ju köpa...he he..:o)

2010-08-30 @ 14:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0