Ensam....

Nu sitter jag här helt ensam på ett hotellrum i Göteborg!
Tror att jag är enda gästen oxå
 - har inte sett en människa
på hotellet sedan jag kom.
Ingen personal finns det heller
då hotellet är obemannat på kvällar och helger.

Jag kom med tåget kl.18:00 och tog en promenad till hotellet
 - kanske var det en 4 kilometer att gå.
Ikväll har jag varit ute och ätit med bara mig själv
- jag är inte så bra på det....gå på restaurang ensam menar jag.
Hittade en Italiensk restaurang - La Terassa
- där jag åt Hummerfyld caneloni och drack ett glas rött vin.
Gott som bara den! :O)

 Flippar runt på TVn och låtsas att jag inte är så ensam!

Här bor jag - IHM Hotell & Konferens!


Kommentarer
Postat av: Marina

Njut av ensamheten och lugnet...imorgon är det full fart!! Kram

2010-08-22 @ 22:43:39
Postat av: Lena

Njut av att inte behöva göra alla "måsten" hemma - som disk, matlagning, tvätt mm - ha en bra vecka!

2010-08-23 @ 07:23:35
Postat av: Karin

Vilket konstigt hotell.. varken personal eller gäster..rena spökhotellet :=( Kram

2010-08-24 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0