Ledig dag!

Igår blev det en tur med båten
så därför kom städningen igång lite sent!
Jag var klar vid 03:00 i natt!

 Upp i morse kl.06:30
 och iväg för att fixa naglarna
 - sen iväg och handlade till kvällens "dam-middag"!
När jag kom hem med allt så kände jag att detta går inte
 så jag beslutade mig för att vara ledig hela dagen.
Känns som ett otroligt bra beslut!
 Det är lite plock kvar hemma
och sen en sväng på Systembolaget för att köpa vin.
-Sen kan jag sätta igång med att laga mat.
Det blir inga kulinariska läckerheter
 - men något vanligt gott ska jag väl kunna få till!

Tjoohoo - nu ger jag mig på tvätten!




Kommentarer
Postat av: Lena

Bra beslut att ta en ledig dag, städa till 03.00 och sen å jobba!!!! Hur tänkte du då?

2010-08-12 @ 14:31:58
Postat av: Nina

Va härligt med båttur och va underbart att kunna ta en dag, bara så där... Du är lyckligt lottad du :o)

2010-08-12 @ 20:05:24
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Tack för igår...du lyckades verkligen få till nåt gott...! Kramar i massor!

2010-08-13 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0