Mässa dag 4 & 5 - sen Babyparty!!

Lite bättre med besökare dag 4 & 5 
 - men siffrorna är inte kul...!
Det blir minusdiffror
på denna mässa kan jag lova! 

Jag kom hem på lördagmorgon kl.4.
Sov hele förmiddagen
sen upp och iväg för att handla mat.
Nils hjälpte mig i vanlig ordning!
Klockan 3 på lördageftermiddag var jag bjuden till Lisa på Babyparty
 - jag cyklade dit.
 Ett härligt gäng med kvinnor
, gamla och unga
surrade om allt mellan himmel och jord
- åt god smörgåstårta och hade det gott.
Tack Lisa för det! :O)

 Idag har jag och Nils varit och storhandlat
 sen fixade jag god middag och vi har suttit länge och ätit
- avslutat med glass och kaffe.
Nu blir det filmtajm - vi ska se The Expendables!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0