Motionera mera....,

Idag kör det igång - min ambition att börja motionera igen!

Jag gick ut direkt efter middagen
och gav mig själv en omgång i motionsspåret.
Det blev en rask, tuff promenad på 40 minuter.
Jag måste göra något åt min vikt...
sedan jag fick reda på att jag har disbråck
 så har jag bara struntat i allt och gått upp massor i vikt
- vi talar om 15 kilo eller något sånt.

 Nu måste jag ta tillbaka makten över min kropp
 - jag vill må bra igen och slippa ha ont överallt.
Här ska promeneras varje dag
- gymmet två gånger i veckan
och så har jag funderat på vattenjumpa....
Men jag börjar med promenader
och plockar in det övriga eftersom.

Man ska inte ta sig vatten över huvudet! 

Heja mej vad detta ska bli bra! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hejja dig!<3

2010-08-30 @ 22:39:27
Postat av: Marina

Heja Anita...du kan om du vill!!

2010-08-31 @ 15:42:40
Postat av: Nina

Heja heja heja Skitbra!

2010-09-01 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0