Städdag!

Idag när jag kommer hem i dag måste jag städa
- det är på tiden
om man säger så!
Jag blir helt slut av att det är rörigt, stökigt och skitigt hemma.
Groventrén är värst
- där samlas allt
från källsortering till mekarsaker och träningskläder och skor. 
- Jag hatar det!
Men det brukar gå fort att röja bara jag sätter igång!
 Fixa middag och sen röja! :O)

Trött på regnandet är jag oxå!
Nu får det bli sol igen
 så att det inte känns som om sommaren är slut redan!

 Kaffe.....nu blir det kaffe.......!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vi städade i lördags och söndags så nu ser det ok ut här hemma. Skönt när man ska börja jobba i morgon.

2010-08-11 @ 10:23:11
Postat av: Lena

Nuuuu, är det sooool!

2010-08-11 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0