2:a advent!

Tänk att nu är det redan 2:a advent!
 Helgen har bara försvunnit!! 
Idag har vi stökat med tvätten
 och Pelle har strukit en gigantisk hög med örngott och kökshandukar!
Jag har städat
 och Pelle och Lars har kört kartonger med krafs och böcker på Kupan.
 Sakta men säkert blir det lite  ordning på torpet.
 Jag är inte riktigt bra ännu -
svettas floder så fort jag gör något.
 Jag har gjort Lasange till middag
och Nils är hemma för att smörja kråset.
Vi lyssnar på julmusik och eldar ljus.
Myyysigt! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Här bidde det rester till middag. Jag bakade kakor och gjorde ischoklad i stället. Stryka örngott är överkurs tycker jag.

2010-12-05 @ 18:24:11
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Näääe du - örngott är en av de få saker jag MÅSTE stryka!

2010-12-05 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0