Ännu en dag under filten!

Jag blir kvar under filten ännu en dag
- vill vara säker på att jag är frisk till Nyår!
Jag läser och tittar på TV....och sover.
Jag har sovit massor denna julhelg
och troligen är det vad jag behöver.

Nu funderar jag över nyårsmeny
- vad ska man hitta på att äta
till nyår då?
 Vi blir 5 personer - tre gäster och Pelle och jag....
har inte frågat grabbarna vad dom ska göra
- om dom ska äta hemma eller ej.
Nils han åker till Huså
med ett gäng kompisar
så honom kan man räkna bort!
Det löser sig med maten....
det brukar göra det! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Köp nya tidningen Lantliv mat, där fanns det lite tips och idéer om god mat att bjuda på.

2010-12-28 @ 11:28:31
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Hallå! Knytkalas var det ju!

2010-12-28 @ 11:51:56
Postat av: Anita svarar Marina

Ja det blir knytis - men det kan ju vara bra att sätta ihop en meny så att rätterna passar varandra! ;O) Jag ringer dej ikväll!

2010-12-28 @ 12:46:29
Postat av: Marina

Jobbar till 20.00 - hemma runt halv 9..:)

2010-12-28 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0