Gott Nytt År!

Nu har timmen nått den sista dagen på året.....
många tankar
flyter genom mitt huvud...
hur har året varit??

Både bra och dåligt
skulle jag vill säga...!
På något sätt så tycker jag alltid att livet utmanar mig
på det ena eller andra
sättet...
och det är ju bra!
 Livet ska bjuda på utmaningar annars är det inte utveklande!
Det är klart att jag ibland funderat över varför det är så svårt....
eller snarare varför jag gör det så svårt?

Jag vet att jag förstorar upp saker och ting hela tiden
 trots alla mina erfarenheter.
Jag litar inte på mej själv....
jag har levt i 53 år
och litar inte på mej själv...
att det jag känner å tycker är rätt!
Hur kommer det sig??
Vad är det som gör att jag tvivlar på min magkännsla?
Jag borde veta bättre...!

Inför det nya året
så kan jag lova mig själv
 att tro på mej!

Gott Nytt 2011 önskar jag er alla! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

<3 Jag tror på dig <3

2010-12-31 @ 09:25:57
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

GOTT NYTT ÅR Anita! och du kan väl bara göra det som är rätt för dig.Du som har fått till så fina pojkar ett fint hem och har ett betydelsefullt arbete som du sköter.KRAM på Dig och fortsätt som gör.

2010-12-31 @ 13:41:16
Postat av: Maggan Svensson

Det var jag som skrev, namnet försvann i inlägget.

2010-12-31 @ 13:42:24
Postat av: Nina

Gott nytt år och kram till dej från mej :o)

2010-12-31 @ 15:18:49
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0