Helgen som gick!

Tjoohoo - så gick denna helg oxå!
Jag som skulle fixa med så mycket har bara sovit å sovit....
Näääe inte riktigt -
i fredags så var det ju after work på KAPAB
- en dunderfest på verkstan.
Kul att så många kom! :O)

Lördagen gick igenom med promenader, julklappsinköp
och städning
av festlokal.
Och så tog vi med oss Nils hem på middag!

Igår söndag masade vi omkring i pyjamas hela dagen min man å jag
 - båda lika trötta.
Pelles syster Agnetha kom på besök på eftermiddagen
så då var vi tvugna att kliva i något mer passande! :O)
Sen kom Nils hem
och käkade middag - igen!
 Alltid lika kul när han kommer hem!!

 Jag ska bara jobba idag och i morgon - tror jag....
sen tar jag julledigt!
Det ska bli skönt
med lite ledigt
- känner mig sliten faktiskt!

Här kommer lite bilder från fredagens After Work!


KAPAB gänget: Nils - Leif L - Leif M och Anita!


Mycket mat OCH god mat!


"Grannarna" kom!


Anita - Stefan - Carina!


Pelle med sina fd arbetskamrater från Lenko!


Pilkastning - gissa vem som kom sist??


Trevligt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0