Hemma igen!

Nu är jag hemma igen - efter en kväll med vänner på stan!
 Jag hade bokat bord på Dalwhinnie
 men när vi kom dit så fanns det inget bokat bord! :O/
 Vi var tvungen att gå vidare!
Jag vet  att jag bokat men hur ska man bevisa detta!
 Nåväl -  vi gick vidare på Bishop Arms
och fick en trevlig kväll!
 Dålig service
och långa väntetider ...
men ändå en trevlig kväll tillsammans!
Mycket prat och många skratt! :O)
 Jag fick skjuts hem
av Biggan och hennes Sven! :O)

Tack alla för en trevlig kväll!! :O)


Kommentarer
Postat av: Marina

Tack själv vännen! Kram!!

2010-12-15 @ 08:58:57
Postat av: ena

Det blev jättebra ändå! Tack för bra sällskap, kram.

2010-12-15 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0