Over the hump!

Idag blir det en hel del pappersjobb
- men jag skall oxå åka och handla till den after work
 som vi på KAPAB ska ha på fredag.
Det kommer att bli ca 20 personer här på öl och mat.
 Maten har jag via catering 
- bekvämt och bra
kommer den vid 14:00, färdigt och klart!
Men bolaget måste jag nog fixa idag
- och dukar å ljus å marschaller.
Nils får hjälpa mej med musiken
och så ska vi möblera om lite i verkstan.
Det kommer att bli jätte roligt! :O)
 Kul att så många kunde / ville komma!

Inga problem med att få denna dag att gå i alla fall! :o)

Må så gott idag du med!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag skall också på julfest på fredag. Å jag är INTE med i festkommitén den här gången. Skönt!

2010-12-15 @ 21:35:22
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0