Papper å papper å papper.......

Idag försöker jag rensa upp bland alla mina papper
som blivit liggande på skrivbordet.
Grejer till bokföringen
som bör ligga på detta året
 och annat som jag inte hunnit med.
Jag behöver inte bli klar idag.....
kan ju gå hit nästa vecka oxå om det kniper.
 Men det vore bra om jag blev klar idag
så kan jag släppa kontoret hela julen.
Men naturligtvis så går ingenting smidigt
när man bara vill att det ska flyta på.....
nu väntar jag på att en kund ska ringa
angående en faktura som blivit felbetald....
och innan han har ringt så sitter jag fast i systemet
 - kommer inte vidare.
Vänta å vänta å papper å papper!

 Vi har kallt här idag  -25 grader...
vattnet hemma har frusit
och propparna går hela tiden.
 Igår när jag kokade knäck gick säkringarna två gånger!

Önskar dej en bra tisdag och en lugn infasning till julhelgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0