Redan torsdag!

Nu är vi där igen....nästan hela arbetsveckan har gått!
Idag har vi mildare väder här bara -8 grader
- men då kommer det så klart mera snö. 
Hela Östersund ligger inbäddat i ett fluffigt vitt täcke.
Det är vackert ute!!

 Idag känns det lugnt jag har inte så många måsten.
 På eftermiddagen har jag styrelsemöte
men det känns oxå lugnt -
ingenting att oroa sig för!
 Lena kommer till mej och skall äta middag med oss
- det blir trevligt!
Inga krav -
jag bjuder på soppa och pannkaka!

Önskar dej en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kommer nog lite senare än jag sagt, för jag ska åka och titta på en soffa.

2010-12-09 @ 09:31:55
Postat av: cinis

Va härligt det låter..Själv känner jag julstressen komma som ett ånglok, vill pynta fixa å handla färdigt nu...kramis

2010-12-09 @ 12:29:41
Postat av: GUEVACCI

Hejsan. anmäl dig till dagens blogg hos mig annars önskar jag dig en fortsatt trevlig torsdag! =P

2010-12-09 @ 14:39:07
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0