Skitgöra!

Idag har jag bara skitgöra ...att göra på jobbet!
 En massa timmar och siffror som skall stämma...
jag gillar inte statestik!

Vaknade i morse av att Alice satt ute på bron
och "grät" väldigt högt!
 Har ingen aning
om vem som släppt ut henne
och hur länge hon varit ute i kylan!
Jäkla ungar
utan ansvar! :O(

 Igår kände jag att jag
hade koll på läget
vad det gäller familjen och julen och jobbet
 - idag är den känslan som bortblåst!
 Jag har inte sovit så bra i natt
 - kan vara det som är felet.
Jag lade mej ändå före midnatt....!
 Men inte fasen
kunde jag sova...
har sovit och vaknat och sovit och vaknat hela natten!
När Alice väkte mej 05:30 var det lika bra att kliva upp.
Om jag får koll på statestiken
idag så kanske jag kan gå hem...
borde gå ut och gå oxå
men det sätter min onda häl stopp för!

Detta blev ju ett uppmuntrande inlägg - nooot! ;O)


Kommentarer
Postat av: cinis

Ja ibland så känns det som man är den enda i fam som tar ansvar..suck..eller hur.

2010-12-08 @ 16:34:40
Postat av: Tanja*Andersson

Kolla, det är några kändisar som har haft bulimi, titta på min sida så får du se vilka, om du tycker att det är intressant :D kram

2010-12-08 @ 16:38:58
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Maggan

Jag tyckte statistik var roligt i skolan men jag vet ju inte riktigt om det du håller på med är skoj förståss. Lycka till med julpirret!

2010-12-08 @ 19:21:53
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0