Time off!

Idag tar jag Time off från jobbet och åker på stan på eftermiddagen.
Jag behöver gå i affärer och få lite inspiration
 - andas in julen.
Har nämligen några julklappar kvar att köpa
och nu står det still -
har inte en aning
om vad jag ska handla.
 Tänkte att jag kanske kunde komma på något
om jag flanerade på byn bland alla butiker.

På förmiddagen skall jag planera för styrelsemöte på torsdag
- VD-rapport skall skrivas och balans & resultatrapport skall tas fram
och så måste jag boka ett konferansrum någonstans....
om det nu finns något ledigt med alla skidåkare i stan...
eller är det slut på Världscupen??
Jag har ingen aning -
är helt ointresserad av detta med skidor!

 Kan hända att det blir en julöl på någon Pub fram på eftermiddagen
 - man vet aldrig! :O)

Vad ska du göra idag då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0