Vargavinter!

Ja jäklar vad vi har det kallt -
termometern visade på -22 grader när jag klev upp!
Sen kom jag inte in i bilen i morse -
låset hade frusit....trodde jag ja!
Det visade sig att jag provade att komma in i bilen med helt fel nyckel -
 hahahah så det kan bli
när man har brådis!

Köpte med mej smörgåstårta på jobbet idag -
har firat lite KAPAB 8 år och planerat!
Nu vill jag bara åka hem
och pyssla med mitt -
men inte ännu går det...kanske efter lunch!

Önskar er alla en skön helg! :O)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Mmmmums med smörgåstårta. Själv skall jag äta hårdbröd med inlagd strömming på till lunch. Inte så tokigt det heller :)

2010-12-03 @ 11:34:02
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0