Äntligen fredag!

Japp, då var det fredag igen då!
Och inte bara fredag, det är oxå lönedag
och början på helgen.
Och så är det snart slut på februari månad!

Vi har mildare väder nu, bara -7 grader
och ett lätt snöfall.
 Jag promenerade till kontoret i morse,
det var skönt!

På förmiddagen har jag ett möte med en leverantör
som vill sälja på mej profilkläder.
Jag ska inga ha
men sa ja till ett möte i ett svagt ögonblick.
Det är precis som om min tid inte är värt något - för mej!

 Jag vet inte om vi åker till stugan idag eller inte,
 vi har inte ens talat om det.

 Nu önskar jag er alla en skön fredag och en lång helg!


Kommentarer
Postat av: Marina

Sebastian har köpt en lägenhet på Körfältet...klart idag! Nu får jag min walkin-closet...nice!...åsså är det fredag...supernice!

2010-02-26 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0