Gräftåvallen!

Det gick bra att ta sig till Gräftåvallen
 och vi kom väl fram vid 18.
Viktor var här
med en kompis så det var skottat
 och värmen var på.
 Lena fixade middag,
rotsaker och fläskkarrè.
Vi drack massor med vin och surrade hela halva natten.
Nu på morgonen så har Karin fixat frukost
och så har vi löst melodikrysset.
Vi ska väl ut och gå en sväng
men jag sitter fortfarande i pyjamas
- ingen stress här inte!

Lite bilder från igår!

 
God mat!
 
Karin stökar i köket och Anita dansar! ;o)
   
Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Marina

Förmodar att ni varit ute i det vackra vädret..:o) Själv har jag tussat runt i mjukisar hela dan - det tar på gammkroppen att ligga på topp..:/

2010-02-13 @ 17:56:22
Postat av: Maigiz

jag äääälskar sista kortet. Jag vill också va me. Ååå.

2010-02-14 @ 03:09:44
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0