Fettisdagen!

Jag tänkte ju att jag skulle gå till och från jobbet idag.
 Men så blev det en promenad under lunchen oxå
- var tvungen att hämta ut ett paket på Blåcenter.
Efter jobbet skulle jag fixa naglarna
så då blev det en lång promenad ner på stan.

 Efter min manikyr
så gick jag på Simon & Viktor och käkade 
helt för mig själv
- det var ovant men behagligt.

  Sen tog jag ännu en promenad hem i snöyran.
Väl hemma så bjöd Nils på hembakade Semlor och kaffe.
 Absolut att jag tog en semla! :O)
 - jag har ju promenerat i ca 2 timmar och 30 min. idag! :o)
Ska det röras på sig så ska det!

Nu är det House på TVn!



Kommentarer
Postat av: Marina

Va! House!? Det var ju för 17 herrarnas jaktstart i skidskytte...och GULD för Sverige!

2010-02-16 @ 22:48:55
Postat av: Anita svarar Marina

Hahaha - jag såg det oxå - TV-flipparnas mästare det är jag! ;O)

2010-02-17 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0