Redan onsdag!

Dagen har gått i ett flygande fläng, med löneberäkning, lunchmöte
 och bilar som inte vill på grund av kylan! 

 När jag kom hem så hade Nils fixat middag
 - Spagetti med "hotta köttbullar", mycket gott!

Jag har fått förhandsbesked på mina röntgenplåtar
och det ser ut som om jag har både diskbråck och artros.
 Låter ju inte så kul
men vi får väl se vad läkaren säger
 på återbesöket nästa vecka.
Kan tänka mig att ett träningsprogram gör sitt,
simma kanske....jag vet inte,
men löpningen är det nog slut med. :O/
 Jag tänker inte måla fan på väggen
 innan jag vet vad det innebär
rent praktiskt.

Emil har ju iaf. tagit sitt körkort idag
alltid något att fira! :O) <3



Kommentarer
Postat av: Marina

Aj aj aj...stackars! Inte undra på att du haft ont..:/ Grattis Emil! (nu blir det ännu dyrare bensinräkningar..:-/)

2010-02-24 @ 18:56:45
Postat av: Lena

Det var ju inga roliga nyheter angående dig, aj aj. Men grattis till Emil, nu har vi fler som kan skjutsa oss hem efter tjejkvällarna!

2010-02-24 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0