100 % Östersund!

Tidningen 100 % Östersund var det som intervjuade mig idag!


 Det kommer en liten grej om mej och KAPAB i nästa nummer
den 30 januari.

Direkt efter middagsstöket
så gjorde jag ett ryck
 och slängde ut julen.
 bort med alla julsaker, ut med julgranen,
 nya gardiner
och nya dukar
 och dammsuga hela nedervåningen.
Det gick i ett nafs - i alla fall på ett par timmar!
Jag är så nöjd!

Ut med Julen den Tjugonda Knut! ;O)

Nu fattas bara lite Tulpaner
här och där,
sen så....!

Jag flippar
bland kanalerna
medan PK surar vid datorn
bara för att han inte får se den film han tänkt sig se!


 I wonder if i care.....nooot!

Tjoohoo - med stormsteg mot Våren! :O)








Kommentarer
Postat av: Marina

Årets första tulpanbukett är på väg att ge upp här hos mig...men det är bara ut å köpa nya - mer tulpaner åt folket!

2010-01-13 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0