Åka eller inte åka det är frågan?

Jag undrar jag om vi ska dra till fjälls eller inte!

I så fall blir det bara PK och jag som åker,
Emil ska ut ikväll och Lars har redan varit där i två dygn
 ( i kylan!) med polare.
Jag både vill och inte vill!

Emil och jag har jobbat
idag
och sen var vi och handlade lite helgmat.
Jaa, bara där blir det ju problem!
Ska vi åka till stugan då måste jag handla både till oss som åker
och till de som blir hemma.
 Nu har jag gjort det
 och det blir inte billigt att handla till två hushåll
 kan jag lova.

I alla fall så blir det Tacomiddag här hemma i kväll
- vare sig vi åker till Huså eller inte.

Till er som saknar mina inlägg på bloggen
 kan jag bara säga att jag försöker kompromissa,
jag får massiv kritik för att jag inte gör något annat än sitter "på datorn"
och så jobbar jag ju oxå.....

"Och så ska man ju va älskarinna
- har krafter kvar när ens karl läst "Jag en kvinna!........

.....Så ska de va sån ska man va mitt upp i skiten!"  ;O)





Kommentarer
Postat av: Maggan

Det går lättare att skriva om du inte sitter PÅ datorn..:)

2010-01-08 @ 18:24:50
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0