Atchi atchi atchi Prosit!

Det är ju helt förtvivlat vad jag nyser och snörvlar!
Kliar i halsen gör det oxå......Vill inte!

 Det hade varit bra att vara hemma idag
men inte läge med tre bokade möten.
Hade en bokad tid hos företagssköterskan Lena i morse
 - Har för högt blodsocker och urinvägsinfektion.....
*Suckar!*

Sen ett möte med en leverantör
och som avslutning på dagen ett möte med Banken.

Nils var snäll och hämtade mig på jobbet
och vi åkte å handlade
( Pelle har åkt fram och åter till Ockelbo över dagen!?)

 Nu har vi fixat kyckling och potatisgratäng sonen och jag.
Sen ska jag bädda ner mig framför TVn ännu en kväll
- längtar ut men orkar inte!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Du är sjuk, du skall vila. Ut å ut. Motion å motion. Allt har sin tid. Nu skall du bli frisk först och främst.%&//""###

2010-01-12 @ 19:32:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Stackare där...ta det nu riktigt lugnt och få bort den här kusen - annars får du en etter värre..:/

2010-01-12 @ 19:44:19
Postat av: Nina

Ta det lungt människa! :o)

http://www.helapharma.se/index.php?pageID=28

Ett tipps för att höja imunförsvaret. Finns på hälsokosten

Kram

2010-01-12 @ 21:49:28
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Lena

Men snälla du, är du sjuk måste du stanna hemma, vila och friskna till först innan du jobbar och framför allt innan du tänker ut! VILA säger jag!!!!!

2010-01-12 @ 22:07:24
Postat av: Karin

Ta`t lugnt ta en toy.. =) och du ingen är oersättlig.. Kram

2010-01-13 @ 10:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0