En dag i taget!

Det är vad jag får göra . ta en dag i taget!
Jag har jobbat idag på förmiddagen.
Det spelar ingen roll att jag är sjuk,
det finns saker som inte kan vänta när man är företagare.
 Idag har betalat leverantörer och tagit reggat fakturor.
 Jag åkte hem lagomt till lunch!


Egentligen borde jag börja med lönerna,
men jag sitter där jag sitter
 
och orkar inte mycket mera idag.

Vi ska åka till Huså i helgen så lite planering av mat
borde jag kunna åstakomma under eftermiddagen.
Det vore fint att komma iväg till stugan i tid en enda fredag.
 Nils ska jaobba så han blir hemma,
men annars åker vi väl alla andra....tror jag i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Marina

Konståkningsprogrammet gjorde du i alla fall bra...deux points!

2010-01-21 @ 15:54:34
Postat av: Maggan

Har Nisse fått jobb :) Grattis!

2010-01-21 @ 16:50:10
Postat av: Anita svarar Maggan!

Nils jobbar timmar på dataföretaget Zervit, där han var förra våren. Denna veckan har han jobbat alla dagar. Det är verkligen bra för honom!

2010-01-21 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0