En skön lördag!

Marina hämtade mig vi 10:00!

 Först gjorde vi Lillänge - var på Lindex,
 Skopunkten, Rusta
och Systembolaget.
 Marina hittade jeans på Lindex och jag vin på systemet! ;o)
 Sen åkte vi på loppisen i Torvalla, Mio Möbler och Jysk!
Där kammade jag noll
 medan Marina hittade en fin lampskärm på Mio 
och lite smått å gott på loppisen. 

Efter detta så blev det en fika hos Marinas syster som bor Torvalla
- gott med kaffe å bulle!
Tack för det! :O)

När vi hämtat krafter åkte vi vidare till Växtvaruhuset i Odensala.
Jag köpte  - hör och häpna - nya blommor!
Nya blommor och nya ytterkrukor!.
Tror inte att jag köpt nya krukväxter de senaste 10 åren....
Det blev jätte fint!
Men jag kunde inte ha blommorna i det fönster jag tänkt mej
- för stora krukor.
Det gjorde ingenting
- finns ju flera fönster att fylla ut.

Vi eldar i spisen, spelar musik och dricker lite öl här i köket
- mysig lördageftermiddag! :o)
Lars ska fixa middag idag
- hamburgermiddag blir det!
 
Tack Marina för en trevlig utflykt idag - det gör vi om! :O)

Det går tyvärr inte
att lägga upp bilder
 på denna SKITBLOGG!

Såå dezzza klommer szenare!

<3 <3 <3 <3 <3 <3






Kommentarer
Postat av: Marina

Ja tänk...vilken dag..kanon!Lampan från MIO fick den gröna loppisfransen..passar skitbra ihop. Köpte ved på macken så här eldas det också...Tack själv - Sååå trevligt! Kram!

2010-01-30 @ 18:47:16
Postat av: Maggan

Skön lördag.Jag köpte också lampskärmar idag. I morgon skall jag på loppis och leta lampfötter.

2010-01-31 @ 02:19:10
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0