Fredag igen!

Det var en mycket trevlig middag igår,
trots att värdinnan var snorig och stressad! 
Jag bjöd på Biff med pepparsås,
 rostade rotsaker och sallad.
Till förrätt hade jag gjort Wasabi kryddad lax på på tunnbröd
och stekt Halloumi,
 glass med mörk choklad och chili
 till efterrätt
 och rött vin såklart.
Vi ringde och pratade med Asta oxå,
 som vi brukar göra när vi teräffas.
 Det känns lite som om hon är med då!
Mycket prat, både allvarliga samtal och på skoj
- blandad kompott!
( bilder kommer!)

Idag åker familjen till Huså
men jag har annat för mig
och tar bussen upp i morgon. ;O)

Om det går som jag vill så ska jag bara jobba halva dagen idag
 - har en del ärenden på stan.....

Fredagsmys önskar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja,det var jättetrevligt igår och god mat... timmarna flög iväg.. :0)

2010-01-15 @ 19:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0