Ofrivillig sovmorgon!

En ordentlig försovning blev det idag,
jag vaknade klockan 8!
Då hinner man inte äta
och ingenting annat heller för den delen.
 Lars var oxå sen så jag skjutsade honom till skolan
och så köpte jag en macka på väg till jobbet.

Idag ska jag träffa en journalist
 som vill intervjua mig för någon tidning angående mitt företagande,
vi får väl se hur det går.
Jag skulle tro att hon vill sälja annonser oxå...?!

Sen på eftermiddagen har jag en tid för att fixa naglarna
 - från det ena till det andra.

Mitt i veckan - Lilllördag....
....en bra dag önskar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag fixar mina egna naglar - köpte mintgrönt nagellack idag...vårkänslor..;o)

2010-01-13 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0