Tur å retur!

Det känns som tur å retur
när man åker till stugan bara över lördag till söndag.

 Idag har jag inte gjort ett nåå!
PK & Nils har tagit en tur på fjä
llet med skoter,
men jag har suttit under en filt och snorat och frusit.
Vi for tillbaka till stan vid 14 tiden,
och jag sov hela vägen hem!

Väl hemma "dog" jag i en fotölj framför TVn.
Men sen var det bara att rycka upp sig när det var dax för middag
- PK föreslog nämligen Vitabönor och stekta ägg?????
Sååå jag var tvungen att styra upp det hela.
 Det blev klyftpotatis, lövbiff och sallad!

Nu har jag en del jag måste styra upp inför till veckan
-ett viktigt samtal + fotvård på onsdag,
typ samma tid!
- har ett "Sminkparty" på torsdag
som ingen tackat ja till ännu,
en kallelse till magnetröntgen på Sabbatsbergs i Stockholm 
oxå på torsdag!!

- Jag fattar inte att allt kör ihop sig så här!

Det kan bli så att jag flyger till Stockholm
för en magnetröntgen på torsdag
- man vet aldrig! :o)



Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha ha...tur det är ordning på dig.."vita bönor och ägg"..;) Vad gäller torsdag hör jag av mig imorgon när jag kollat mitt schema...men jobbar knappast kväll torsdag..:)

2010-01-17 @ 20:50:37
Postat av: Anita svarar Marina

Det blit inga hudvårdsprodukter på torsdag - jag åker ytroligen till Stockholm eller så lägger jag mig ner å dör!

2010-01-17 @ 21:21:27
Postat av: Lena

Angående torsdag så kan jag nog komma om det nu inte blir Stockholm för din del. Men lägga dig ner å dö, det går absolut inte jag med på, så det så!!!!

2010-01-17 @ 21:48:44
Postat av: Maggan

Vita bönor och stekta ägg?? Hur tänkte han då? :0)

Magnetröntgen? är det ditt diskbråck som de skall kolla då?

2010-01-17 @ 23:22:39
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Karin

Ta gärna sminket en annan gång så ska jag försöka komma..=)

2010-01-18 @ 07:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0