Ännu en solig dag!

Nu har vi det väldigt varm här på Öland
- det närmar sig 30 grader!
Helt omöjligt att sitta i solen vid vagnen,
 idag får man nog leta sig ner till vattnet.
Dom säger att det är 23 grader i vattnet
så det kan nog bli ett dopp eller två oxå.
Att sitta kvar i vagnen för att kurera halsen är uteslutet
- här inne är det olidligt varmt.
Nääe nu får jag packa med mej brassestolen och en vattenflaska
och bege mig till en svalare plats.
Angenäma problem
får jag väl ändå erkänna!

Önskar er alla en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: marina

Här är det också varmt...inte 30 då förstås men skönt. Jag har jobbat idag och tagit farväl av "mina" sydamerikaner....såååå sorgligt - usch o fy. De kommer iofs tillbaka nästa år men det har varit intensiva dagar och nätter..

Hoppas att din förkylning ger med sig..annars får du sjukskriva dig och spara semesterdagar..;)

2010-07-10 @ 19:28:19
Postat av: Nina

hos mej är det svalt och "skönt" :o) i dag

2010-07-11 @ 10:40:54
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0