En lugn förmiddag.....

Har sovit länge men dåligt - drömt en massa konstigt.
Pelle väckte mig i natt och sa att jag skrek...?
Sen har jag fortfarande ont i min tå
som jag skar sönder på midsommar....!

Pelle har jobbat på förmiddagen, suttit i telefonkonferans
och jag har gjort middagsförberedelser.
Mat i husvagn
kräver att man planerar!

Vi har beslutat oss för att stanna här ännu en natt och det känns skönt.
Vi har ingen sol idag men ändå varmt!

Idag får nog IKEA ett besök....! :O)



Pelle vid badplatsen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Även mindre soliga sommardagar har sin charm:)

2010-07-05 @ 20:59:03
URL: http://pruebalo.webblogg.se/
Postat av: Nina

wooohoo IKEA :o) Hälsa från mej! Kommer snart och hälsar på

2010-07-05 @ 21:12:39
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: cinis

Tår har lite otur i eran familj!!!!!då tänkte jag på Maggan då..puss..krya på liten tå

2010-07-05 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0