Godmorgon!

Det regnar ihärdigt kan man milt säga!
 Lite synd tycker jag i och med att det är Yranvecka.
Vädret skall bli bättre redan i morgon
och jag hoppas att det håller i sig!

Jag är ensam på kontoret även denna veckan
- med Lars som god hjälp på "Packen"!
Kunderna börjar bli otåliga i väntan på sina sågblad
- jag har ju ingen som gör blad just nu.
Men i morgon kommer Larsson in ,trots att han har semester,
 för att jobba bort lite i orderhögen.
 Det Tackar jag för! :O)

Annars är det väl en vanlig måndag
- den sista i juli månad.
På söndag har vi första Augusti - men fatta den 1 Augusti!!!?
 Hur gick det till - vart tog hela långa sommaren vägen?
Visserligen kan augusti vara en varm och skön månad men ändå
- det känns som om hela sommaren flugit iväg!
Hoppas att vi får njuta av fina dagar med båten under augusti och en bit av september.

Hoppas oxå att ni alla får en bra måndag vare sig ni har semester eller jobbar!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Här skulle det vara sol i dag men den lyser fortfarande med sin frånvaro :( å jag som ska ha tjejmiddag i vagnen ikväll.

2010-07-26 @ 08:44:29
Postat av: Lena

Stråket regnade bort idag, men kanske imorgon. Vi får se vad som händer, det kan hända saker o ting nu!

2010-07-26 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0