Sena nätter och tidiga mornar!

Syster Yster kom igår! :o)
Vi åt tillsammans - det blev 12 personer runt bordet. :O) 
Alla gjorde sig i ordning för stråket
utom Pelle och jag som åkte ut till båten.
 Det blev drygt tre timmar där igår oxå
men nu är den i alla fall färdig för sjösättning.

Sen blev jag uppe till sena natta med plock och städ
 - kom nog inte i säng förren vid 01:30.
Så nu på morgonen är man lagomt mör i kropp å knopp!

 I kväll ska jag ut och Yra
men det blir en lugn kväll
- jag jobbar i morgon med!
Kvällen bjuder på bla. The Ark och Europe! :O)

Godmorgon på er alla!


Kommentarer
Postat av: Nina

Godmorgon... :o)

2010-07-29 @ 11:00:35
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Ses klockan 19....;o)

2010-07-29 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0