Sjuk!

Nu är jag sjuk
- förkyld, frossa, feber och ont i halsen. :O/

Vi kom hit till Öland igår
mitt på dagen fick vagnen på plats och upp med förtältet.
 Sen satt jag en stund med Yvve på stranden
medans Pelle hade ännu ett telefonmöte.
Allt var OK till klockan var 18:30 då däckade jag totalt
och var tvungen att gå och lägga mig.
Nu har jag sovit i 15 timmar
- men fatta då.....!
Hur kan man sova så länge?
Jag är inte frisk ännu men lite piggare!
 Ingen höjdare att vara sjuk i värmen och i en husvagn
men inget att göra åt.

 Vi har lite mulet väder idag
- otroligt varmt men inte just någon sol!
Det hörs som om vi ska besöka en husvagnsfirma idag
- fattades visst lite prylar till det begangnade förtält a la 1970 som vi köpt! :O)
 Passar ju bra att fixa med sånt
när solen ändå inte skiner!

Kram till alla - hoppas att ni är friska!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har snart semester, bara en vecka kvar.

Krya på dig!

2010-07-09 @ 10:37:42
Postat av: Marina

Men stackars dig - Krya på dig som sagt..:/

Här skiner solen från en klarblå himmel och mätarn står på +23..:)

2010-07-09 @ 10:59:43
Postat av: Maggan

Stackars dig. Krya på dig nu så att du kan njuta där på Öland. Hälsa folket.

2010-07-09 @ 11:03:48
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0