Söndagsjobb!

Idag har jag jobbat med båten nästan hela dagen
- det blev i alla fall en 5-6 timmar!
Vi har satt i fönster
och det var inte det lättaste
- ett sånt kladdgöra!
Jag är helt svart från topp till tå
- plastmassan var inte så lätt att handskas med kan jag meddela.
 Sen har vi skruvat tillbaka klipsen för kapellet och grovstädat.
Det är en hel del kvar att fixa med
men det är meningen att vi ska sjösätta på torsdag. 

Vi har nu äntligen fått lite mat i magen
 och det var som vanligt efterlängtat.
 Nu ska jag fixa till Knuts rum
- han kommer ikväll för att Yra!
Ludde och hans tjej kommer
i morgonkväll
och Maggan, Jonny och Calle kommer på onsdag.

 Här ska det Yras i dagarn 5! ;O)





Kommentarer
Postat av: Maggan

Japp, nu jädrar ska vi yra. Men slit inte ihjäl dig nu bara för att vi skall komma. Hör du det!

2010-07-25 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0