Torsdagsyra!

Så var första Yrankvällen avslutad!
Jag gick med Maggan, Jonny och Cina.
 Vi hade såå roligt och lyssnade på såå bra musik! :O)
 Det blev även öl och vin på stråket
och det regn som kom var över på en kvart.
En härligt varm kväll fick vi! :o)
Det blev som sagt en hel del musik
- vi såg The Ark och Europe så klart
men oxå lite Avatar och Crucified Barbara.
Överraskade gjorde Sparzanza med otroligt bra hårdrock! :o)

Jag tog nattbussen hem klockan 1 - ska ju jobba idag!

Pelle han hade samlat ihop ett gäng
och fick hjälp att sjösätta båten i går kväll
- det hade varit krångligt men gått bra.
Nu ligger Solöga vid Frösöbåtklubbs brygga -
hon får ligga där
tills vi ser att hon är OK.

 På kontoret är det lungt - för lugnt!
 Jag har haft ett samtal på telefonen sedan klockan 8!
Kan hända att jag kan stänga och gå hem redan vid lunch!

(bilden från OP.se)


Kommentarer
Postat av: Maggan

JA! Det var skojsigt :)

2010-07-30 @ 18:36:11
Postat av: Lena

Torsdagsyrar du fortfarande, eller?

2010-08-02 @ 08:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0