En ledig dag!

Ledig dag är inte alltid lika med helt ledig!

Däremot har jag hittat på en hel del som jag annars inte hinner.
Började dagen på Östersunds Skönhetscenter med fotvård,
sen räddade jag Alice från det störtregn som kom mitt på dagen,
genom att åka hem och släppa in henne.
 Lunch med mannen på Karslundskrog,
in på kontoret en sväng
 ( men bara enlit en!)

Sen på stan och shoppade loss på Zizzi som har 70%! :O)
 Handlat och fixat mat till mannen och extra sonen som jobbar!
Nu dags att packa bilen inför Peace & Love i morgon!

Det kostar på att ligga på topp! :o)



Kommentarer
Postat av: Marina

Efter regn kommer sol - redan imorgon..;o)

2010-06-30 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0