Hej å hå min ludna tå!

Dom tog in Alice idag på en röntgen av mage och hals. 
Men dom hittade ingenting anmärkningsvärt.
Och jag är flera tusen kronor fattigare!
 Nu har hon fått diagnosen: Symtom på Anorexi!!! 
Det var ju otippat
eller hur??
Hon fick i alla fall följa med hem
och har till och med varit ut en sväng.
Nu vilar "Guldklimpen"
i soffan
- hoppas nu att det lilla livet piggnar på sej.
 Lars och Emil får vara kattvakter
när vi nu ska till Dalarna över midsommar.

Men jag säger bara Hej å hå min ludna tå
- en katt med Anorexi!!

Nu ska jag fixa löner...!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja,verkligen otippat..!!?? Bland det konstigaste jag hört..???? Hoppas missen piggnar på sig snart.. Kram..

2010-06-21 @ 20:31:19
Postat av: Lena

Ja jisses, vad kan inte katter får, och helst dina katter! Hon måste vara deprimerad, stackarn. Hoppas dock att hon kryar på sig!

2010-06-21 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0