Laga mat!

Tydligen blev det min lott ikväll - att laga mat för flera dagar!

 Nils hämtade mig & Pelle efter jobbet, vi åkte och handlade.
Hem och plocka in i kylen
- Nils och jag hjälptes åt att fixa middag.
Det blev kycklingfiléer med peran och kurrysås!
 Efter plock med disken så har jag nu gjort en korvgryta som vi ska ha på torsdag.
Det känns som en bra syssla nu
när regnet står som spön i backen.

Vi funderar väl på någon film min man å jag
men vi är sällan överens om vad som är sevärt och inte
- får la se vad det blir!
Sen har jag ju alltid tvätten jag kan ägna mig åt! ;o)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, det är skönt med sol. Synd om er att ni har det så pissigt :(

Jamtland Jamtland jamt å standut

2010-06-09 @ 07:38:50
Postat av: Two olsson sisters

varför laga mat sådär, för flera dagar? Brist på tid vanligtvis?//Emma.

2010-06-09 @ 07:54:58
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0