Sveriges Nationaldag!

Tjooohoo - det var ännu en helg!

Man kan väl inte säga
att vi firat Nationaldagen på något sätt.
Vi har jobbat i trädgården hela dagen
- i alla fall Pelle och Nils och jag ( lite jag iaf!)
Han är bra att driva projekt min man! ;O)
Nu är i alla fall ogräset bekämpat och solverandan är till hälften klar.
 En stor hög med uppgrävda stubbar
har vi att ta rätt på oxå
men jag fattar inte hur det ska gå till
- en gigantisk hög på gräsmattan som ska kapas upp....! :O/

Pelle tvättar bilen
och alla ungdomar har dragit till sitt.
Jag funderar på att ta ett bad och sedan gå och till sängs....
..men vi får väl se hur det blir!

Paus i arbetet!


Pelle vattnar nyplanteringen!


Nils kämpar på med sitt bygge!


"För han har tagit studenten - för han har tagit studenten.....!"


Kommentarer
Postat av: Maggan

Det verkar ha varit en bra söndag.

2010-06-06 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0