Tjooohooo.....!

Så var det tisdag!
Och jag är inte ett dugg piggare fasst jag lade mig före 23:00
och somnade straxt efter.
Alice har varit ute
en stund i natt
men det är svårt att säga om hon är något piggare eller inte.
Nu sover hon i soffan uppe.....

Idag måste jag handla - kylen & skafferi gapar tomma
och jag har inte längre lust att "koka soppa på en spik"
 eller "trolla med knäna"!
 Någon an pojkarna får hämta mig
i eftermiddag
 och följa med för att bära.

 Ännu en dag närmare semester
- jag har semester från Midsommar och  tre veckor.
Egentligen så ska jag gå redan nästa vecka
 men det hinner jag inte!
 - lönerna ska räknas och alla betalningar ska läggas in.
 Vi får väl se kan hända att jag kan gå  onsdagen eller så.....

Nu är jag kaffesugen och hungrig!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Här blev det minutbiff med makaroner i dag. Imorgon chickybits (vegetariska till mig) ris och currysås. pytt i panna på torsdag och på fredag drar jag till husvagnen då får de äta vad de vill :)

2010-06-15 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0