Den Djupa Gruvans Krog!

Det blev en helkväll på Gruvans Krog!

 Vi åt god mat och delade på en flaska rött.
Sen drog dom igång slagerfestival på storbilds tv så vi blev kvar
- vi har ju ingen sändning i stugan så det passade ju utmärkt.
Det var en hel del gäster där
- lite olika sorter om man säger.
Allt från barnfamiljer till överförfriskade gubbar på 60 +!

Jag kan väl tycka att det var OK att Anna vann
fast jag höll på Andreas.
Efter slagerköret
så drog dom igång karaoke,
men då gick vi hem.
Skulle se en film var det sagt
men PK orkade inte
- han gick och lade sig.

Nu är det väl dax för mig oxå att stänga butiken!

God Natt till er alla!





Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag säger som Simon jag: Ja, det var väl det bästa vi hade, tyvärr! (Anna alltså)

2010-03-14 @ 06:44:11
Postat av: Nina

Anna var ju helt klart bäst! För en gång skull så va det helt rätt låt som vann! Apsolut! :o)

2010-03-14 @ 09:37:06
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0